Підприємці штурмували Хмельницьку ОДА

16.11.2010
Підприємці штурмували Хмельницьку ОДА

Підприємці штурмували Хмельницьку ОДА в знак протесту проти нового податкового кодексу.

Люди вимагали вийти голову облдержадміністрації до народу, але посадовець так і не з'явився. Люди намагались штурмувати входи до адміністрації.

Станом на 14.00 протестна активність впала і мітингуючі розійшлись.

Підприємці штурмували Хмельницьку ОДА в знак протесту проти нового податкового кодексу.

 

 



Всі новини

Підтримай новину:

Схожі новини
УМВС: У Хмельницькому відбулась акція протесту проти податкового кодексу
Продавці хмельницького речового ринку чинили супротив міліціонерам
Голова ДПА у Хмельницькій області Костянтин Циркун: «Основний резерв наповнення бюджету сьогодні – виведення економіки з «тіні»
Заходи центру зайнятості в Хмельницькій області
Особливості визначення податкових зобов’язань з орендної плати за землю
Хмельницькі податківці йдуть "хрестовим походом" на конвертаційні центри

Ярослав (16.11.10 14:22)

Хм... й цікаво..
скільки ж з них були підкупленні для влаштування такої велетенської гри?:)

Відповісти

ЧП (16.11.10 14:32)

Меня никто не подкупал. Да и вообще можно купить толпу из 100 человек, но такой митинг покупать просто нереально

Відповісти

Олександр Касапа (16.11.10 15:26)

Та ну? Це ж скільки треба було кожному підприємцеві заплатити, щоб вони покинули свій бізнес і пішли на мітинг?))
Думаю, справа не в підкупі

Відповісти

(16.11.10 20:28)

Ярослав пусти світло у пітьму...Вони(влада) тобі дадуть гроші щоб ти не вийшов на такий захід. Хіба ревуть вали , як ясла повні?

Відповісти

Богдан (16.11.10 20:30)

Хіба ревуть воли, як ясла повні?
Прокинься, Ярослав кодекс стає на шию підприємцям - людям, що наповнюють казну. Думай перш ніж писати.

Відповісти

Sergei Morelskiy (16.11.10 23:24)

Та майже всі були куплені. Або були тільки ті підприємці, в яких стоять продавці.

Відповісти

Олександр Касапа (17.11.10 00:25)

Думаю, за 100 грн. ніхто б не вийшов. Тоді, можливо,500? Хм... ... 5 000 (людей) * 500 (грн) = 2 500 000 грн.
Не вірю :)

Відповісти

(24.11.10 09:40)

не провокуй!

Відповісти

(24.11.10 09:31)

не жодного!

Відповісти

Квітка (16.11.10 14:46)

яке нафіг купили? в людей відбираюсь останні засоби до існування, то чому їм не виходити?
сьогодні була на базарі і чула, що люди говорили коли закривали кіоски і бачила, як на зупинці не було де стати, бо весь базар їхав на мітинг.

Відповісти

Андрій Попик (16.11.10 15:41)

Міліції та Сбу в цивільному було просто валом.
Це перший справжній протест за останні кілька років, які я бачив в нашому місті.

Тільки, наскільки я зрозумів, були там здебільшого "базарники", а інші підприємці, які працюють по місту, були майже не представлені.

Відповісти

Vovan (16.11.10 16:38)

На базаре больше концентрация ЧП-шников на квадратный метр, общение, самоорганизация. А в городе они разрознены. Потому так.

Відповісти

Денис Головко (16.11.10 16:01)

Назріває народний бунт?

Відповісти

Андрій Попик (16.11.10 16:14)

Він вже років 20 назріває, тільки щось назріти не може :-)
Але принаймні це вже стає цікавим.

Питання має стояти по іншому, не чому не вийшов Ядуха (бо тут ясно, йому страшно), а чому не вийшов Мельник (за якого типу проголосувало ледь не 80%) і всі обранці від Батьківшини?

Мешканці мають сприймати мера не як свого "керуючого", а як того, хто має перший з прапором міста лізти на барикади.

Відповісти

Vovan (16.11.10 16:18)

Еще не разобрался в ситуации... не определился, стоит ли лезть н баррикады :)

Відповісти

Денис Головко (16.11.10 16:40)

так а Мельник із чиєї подачки у мери пройшов, чи не саме того ж губернатора)

Відповісти

Антон Родненко (16.11.10 17:04)

Так Мельник раньше в провластной команде Кучмы и был.
Это потом он с Юлькой за ручку на постерах держался

Відповісти

Петро Піх (16.11.10 16:01)

Я вважаю, що таку толпу купити не реально...

Відповісти

olivia (16.11.10 16:27)

та не реально було купити толпу...люди вийшли так як у них вже дійсно забираюь можливості для існування,адже тільки наш базар нас годуе, а якби ніхто не вийшов то дуже швидко усі б тикали горобцям дулі

Відповісти

(16.11.10 16:35)

Ну вийшли...і що?Дулі таки по-любому прийдеться тикати.Невже ви ще вірите в справедливість?

Відповісти

Андрій Попик (16.11.10 17:08)

В тому то і проблема, що всі ці роки виходили на мітинги з плакатиками.

Оскільки ми рухаємося у Європу, то треба переймати європейський досвід протестів.

На жаль, наше законодавство забороняє мені тут написати що дійсно треба робити на акціях протесту (а сказати прямим текстом я боюся, бо дуже боюся дядків міліціонерів, особливо Птащука ;-) )
Тому скажу просто: переймаймо досвід Франції та Греції...

На всіх Бобіків не вистачить! :-)

Відповісти

Vovan (16.11.10 19:19)

А толку? Все равно во Франции и в Греци приняли те непопулярные решения, против которых были протесты.

Відповісти

А (17.11.10 08:18)

Трус - ты только говорить умеешь а толку от тебя нкиакого...

Відповісти

Ярослав Мазуренко (17.11.10 11:04)

Досвід який уже перевірений..
а так як ми бачимо що в Європі живуть краще, то тут зрозуміло, що в них ефективніше світосприйняття! Багато хороших з'язків і т.д.

Я от думаю, чому в нас така ситуація спостерігається до нашого часу.. а все через поділ бідних і багатих... і саме така ситуація утворює замкнуте коло.. від якого важко відірватись!:(

Відповісти

Андрій Попик (17.11.10 11:43)

Поділ на бідних і багатих завжди був і завжди буде.
Зараз мова не про бідних і багатих, а про тих справедливість і несправедливість

Відповісти

Ярослав Мазуренко (18.11.10 08:31)

Хм... Андрію, як ти розумієш поняття "Справедливість"?
Та їй взагалі не існує... є тільки задоволення людських потреб. А поділ на бідних і багатих - це вже несправедливо, який і створює незліченні конфлікти і ситуації:)

Відповісти

Андрій Попик (18.11.10 10:54)

справедливість не визначиш описом. Це як любов. Її можна відчути.

В чому несправедливість в поділі на багатих і бідних?
В тому, що хтось працює і шукає можливості і має більше ніж той хто бухає щодня?

Відповісти

Ярослав Мазуренко (18.11.10 11:42)

Досить цікава вийшла дискусія:) Любов - це трішки обмежено... можна сказати як позитивні почуття! Ми керуємось почуттями. Навіть бомжові буде класно якщо він знайде для себе пляшечку спиртного.. для нього це свято. Тому що він задовольнив свої людські потреби, здійснив свою ціль. :) І для нього це справедливо. А для інших, ні. Тому ми мислимо суб'єктивно. Но тут є ще маленький мінус... почуття - це слабке місце людини... якщо знати те що вона хоче, то її можна підпорядкувати на свою корить! Тому, я вважаю, що справедливості в нашому суспільсві ніколи не досягти! Його можна досягти тоді коли ми всі однаково мислитимемо і будуть дуже подібні стереотипи на життя! Тоді візьмуть нас під свій контроль вожді. Но наш егоїзм недозволяє це здійснити... ніхто не хоче бути керованим... Да.. і ще є така фраза: "Дибілами легше керувати" Ух.. багато написав.. так вийшло:))))

Відповісти

Денис Головко (16.11.10 16:42)

яка справедливість? час відстоювати свої права а не казати сидячи на кухні а що воно дасть. якщо нічого не намагатися змінити нічого не зміниться.

Відповісти

Костянтин Кузишен (16.11.10 17:30)

На мою думку, такі виступи це вже величезний позитив...адже нарешті люди починають розуміти що держава вже не та що була раніше(союз маю на увазі). Зара держава не піклується про громадян...час самим керувати своєю країною!!!
Але шкода що такі виступи ні до чого не призведуть, як на мене, нинішня влада не дуже то звертає увагу на людей.
І як бачимо виступили проти лише "базарніки", іншим байдуже, або ж бояться.
Менталітет в людей такий, що можуть виступити проти, лище коли вже дихати нічим, а щоб завчасно всім стани однією силою то одразу по норам....

Відповісти

Ярослав Мазуренко (17.11.10 11:00)

Підтримую!:)

Відповісти

Віталій Дячук (16.11.10 17:47)

Круто!
Продовження планується?

Читав в новинах, що люди в Київ все прибувають й прибувають на мітинг.

Відповісти

ПП "Віталій" (16.11.10 17:55)

Були не тільки базарники, але і таксисти.
Інші підприємці не так скоординовані, були-б нормальні профспілки, було-би більше людей!

Відповісти

Віталій Дячук (16.11.10 17:59)

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/be0HabYMgps?fs=1&amp;hl=ru_RU"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/be0HabYMgps?fs=1&amp;hl=ru_RU" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

Відповісти

Віталій Дячук (16.11.10 18:00)

Ось на ютубі про те що в Київі сьогодні було http://www.youtube.com/watch?v=be0HabYMgps&feature=player_embedded

Відповісти

Vlad (16.11.10 18:08)

Ці люди знають що вони вийшли захищати.
Вони не захищають останній кусок хліба.
А " жирний шматочок з ікрою і маслом"!!!
Великий шматок із цього хочуть забрати.
Ці люди далеко не живуть від зарплати до зарплати...

Відповісти

гоша (16.11.10 20:52)

ты лузер,кризис здесь тоже прошелся,базары не те,в этом то и суть,если бы лет 5 назад повысили может было тише

Відповісти

о_о (19.11.10 22:07)

ахахаааааа......)))

Відповісти

ПП "Віталій" (16.11.10 18:21)

Згоден, але якщо в мене будуть забирати масло з хліба, щоб десь комусь замазати баличок з ікоркою то я буду возбухати. Хай спочатку покажуть, що вони ті гроші вже не себе не витрачають, тоді і про податки поговоримо!

Відповісти

Сергій Анонім) (16.11.10 18:23)

По моєму брєдовий вірш і брєдові думки...

Відповісти

Vlad (16.11.10 18:26)

Підтримую поправку від ПП :)))

Відповісти

Дончанин (16.11.10 18:48)

МАЛАЦЫ , ХМЕЛЬНИЧАНЕ .
РВИТЕ ЭТИХ УРОДОВ .
В ЭТОМ ДЕЛЕ МЫ С ВАМИ ЗАОДНО .
СХIД I ЗАХIД РАЗОМ СНЕСУТ ЭТУ ГРЁБАНУЮ АЗАРОВЩИНУ И ЯНЫЧАРЩИНУ .

Відповісти

Гость (16.11.10 19:08)

Дончанин
О_О

Відповісти

Зорян (16.11.10 19:29)

Бачу, завдяки моєму відео сайт б'є рекорди відвідуваності)) Вже б яких 15 грн. на рахунок скинули)Але за кайф постояти на клумбі у вирі "революційних подій" можна і більше віддати)

Відповісти

Вася Анонім (16.11.10 20:08)

Зорян, якби я був адміном - скинув би тобі не менше 30!!!
порівняно зі вчорашнім днем майже в 2 виросла кількість унікальних користувачів!!!

Відповісти

Адміністратор (16.11.10 20:41)

А чого всього 15?
Ми чекаємо остаточних показників, щоб визначити розмір авторської винагороди :-)

Відповісти

Зорян (16.11.10 21:26)

думаю до 1700 дотягне)

Відповісти

Віталій (16.11.10 20:07)

Справедливо!

Відповісти

22 (16.11.10 20:17)

за що голосували, або "противсіхали", те й маєте. Чомусь на виборах президента оцим "протєстантам" розума не вистачило подумати, що буде. А особисто мене янук з тігібко зовсім не обманули - як були г., так і залишились. Для мене ніяких несподіванок - харьківські угоди, переламати через коліно Західну та Центральну Україну (своіх давно вже ж упакували)...

Відповісти

Олександр Касапа (16.11.10 20:33)

Яник падонок, однозначно! Але не треба на фоні нього вигороджувати Тигрюлю та інших (згадаємо "цукрові", "бензинові" кризи та махінації з "епідемію свинячого грипу")!!!

Харе з нас гавна, чи нє?

Відповісти

22 (16.11.10 20:44)

а чи не саме зараз ти гівно куштуєшь? Гггг
Вільних виборів вже не мали. Май на увазі, ще й року не пройшло як твій вибір при владі.... Ще все попереду.

Відповісти

Олександр Касапа (16.11.10 20:53)

=)
Ну-ну

Відповісти

Олександр Зорян (16.11.10 20:30)

Васі Аноніму і Віталіку +1!

Відповісти

Инглимагнус (16.11.10 21:16)

Это ты тот самый автор видео? Респект, братуха!

Відповісти

Зорян (16.11.10 21:28)

Данке щьон! Обіцяю, що якщо почнуть палити і підривати, то теж буду знімати)

Відповісти

Андрій Попик (16.11.10 22:12)

Коли починають палити і підривати, кожен свідомий громадянин повинен палити і підривати, а знімають тоді зовсім інші служби :-)

Відповісти

Инглимагнус (16.11.10 20:57)

Тягнибок создатель новой религии.

Відповісти

тягнивєвропу (16.11.10 21:23)

маски на лиця арматуру в руки
а де мельник????????????????

Відповісти

Sergei Morelskiy (16.11.10 23:27)

Вот каких предпринимателей, а базарников с тучи надо еще жёстчими налогами пресовать. Обнаглели вообще уже

Відповісти

Reiny (16.11.10 23:50)

..а можно обосновать, в чем именно их наглость? а то просто заявами "мол, зажирели" раскидываться каждый горазд, а доказательства?..
..на рынке треть города работает, они городскую казну процентов на 45 наполняют, а себе при этом в карман не должны ничего класть? так это уже не работа, а рабство получается..

Відповісти

Антон Родненко (17.11.10 00:06)

Ну я думаю Сергей имел ввиду "базарников" не тех что стоят в ларьке торгуют по найму, а те что занимаются крупными оборотами, а сами числятся ЧП и платят 200 грн.
Хотя получают мультиприбыли и оборот у них годовой явно больше 500.000 грн

Відповісти

Reiny (17.11.10 01:19)

..но косят-то всех под одну гребенку. по крайней мере, в данном случае..

Відповісти

Shaitan (16.11.10 23:55)

Я згоден, діла не буде від звичайного мітингу, тре добре їх кліщами за голі задниці схопити, шоб "бзділи як шпіон в тилу врага" і знали шо то народ а не масса!

Відповісти

Віталій Дячук (17.11.10 00:21)

Одобряю! ))))

Відповісти

Ярослав Мазуренко (17.11.10 11:17)

тут треба буди обережнім... бо інколи люди із злості не мають тямку що вони роблять...

а ще ж який кайф все ломати і трощити... це як наркотик:)))

Тому краще брати тонкий підхід до цієї ситуації:)

Відповісти

Ярослав Мазуренко (17.11.10 11:00)

Я не бачу ніякого сенсу всіх цих витступів, мітингів...
скільки років билися, зварились.. і що краще стало??? :)
Хто може дати відповідь на таке "одвічне" питання?:)
Треба починати із реформ із самого коріння, викорінити "віруси" із свідомості людини! Запозичувати новий досвід із розвинутих країн!!! Вони перевірили вже його на практиці(результат же є).
З однієї сторони ми винні, що допустили такого "барахла", а з іншої - політики, що не спроможні рішити все "справедливо". Я думаю... що справедливості не існує і існувати не може... просто можна краще жити (це вже філософське питання)

Відповісти

Vit (17.11.10 21:03)

Саме такими виступами робітники розвинутих країн відстоювали свої права багато років. А ще треба страйкувати - бо цього работодавці дуже бояться (але то ефективно для найманих робітників великих підприємств). А ще треба створювати незележні профспілки... І ще багато чого треба робити, але Головне - не сидіти і чекати добра від політиків!

Відповісти

Ярослав Мазуренко (18.11.10 08:25)

"Головне - не сидіти і чекати добра від політиків!"

Згідний 100%:)
Треба знайти слабкі місця, а це не просто:))) Треба шукати.. шукати.. шукати.. і не опускати руки:)

Відповісти

Ангеліна (17.11.10 11:46)

Кнець вміє моніпулювати людьми.... а ви ведетесь...нічого не зміниться ..закон буде прийнятий... кидайте більше їй в банку на ринку ... дайте пенсіонерці нагодувати сім"ю

Відповісти

Дмитрий (17.11.10 14:46)

Ура!!! Наконец то пришёл конец рабовладельческому строю!

Відповісти

Сергій (17.11.10 16:25)

звичайно це все добре...
проблема в тому, що народ здатен вийти на бунт лише коли ярмо вже повністю не дає дихати... а якщо ще хоч трохи є доступ повітря, то усі дружно поправили його і потягнули далі...

а на майдан вийшли на захист лише особистих інтересів.
більш ніж упевнений, якби прийняли закон про впровадження другої державної чи інший антиукраїнський закон то і третини від тих, що були, не вийшло б.

Відповісти

Денис (19.11.10 05:27)

Ау, господа!!!! Одумайтесь!!!! я не видел тут не одного ответа от врачей, инженеров, учителей!!!(а ведь это элита, когда-то была!!) Мы все платим налоги, и у нас (врачей и т.д.) он на много выше чем у ч.п.!!так почему-же нас не уровнять? Вы давно жили за чужой счёт - давайте попробуем пожить на ровне!!! а в место того, чтобы попусту орать - давайте делать что-то полезное для нашего любимого города!!!

Відповісти

Денис (19.11.10 05:33)

1. И кстати на счёт "ярма" - ЖОПУ рвать надо было до того, как Янукович стал президентом, а не сейчас!!! У нас одна из редкий "БЮТ" областей (кстати мы живём на много лучше чем тот-же Донецк).
2. "Рабовладельческий строй" - да вы смешные!!! Каждый волен выбрать, чем ему в этой жизни заниматься!!! А если вы такие СРАНЫЕ патриоты - так заткние ваши морды и покажите как надо делать!!!А не орите и критикуйте тех, кто пытается делать!!!

Відповісти

А (19.11.10 15:50)

"КОМУ ВОЙНА, А КОМУ МАТЬ РОДНАЯ"

В період з 2000 року по 2006 рік Кнець Надія Володимирівна, створивши профспілку працівників вільного підприємництва Хмельницької області, дійсною метою та завданням якої було зокрема захист прав та представництво інтересів членів профспілки в органах державної влади та місцевого самоврядування, всю свою діяльність звела до особистого збору коштів на міських ринках під виглядом внесків, спонсорської, матеріальної та іншої грошової допомоги (від 30 до 500 гривень щомісячно), які використовувала для власних потреб. Кошти збирались зі всіх підряд осіб, навіть які не були членами профспілки, саме на міських ринках, де ніхто точно не знає коли, скільки і за що сплатив, так як підтверджуючих документів про сплату внесків не отримував, а лише ставив підпис на аркушах, які гр.Кнець носила з собою і особисто вела всі записи. Бухгалтерська та фінансова документація Профспілки не велась, кошториси та розрахунки витрат не складались, фінансові звіти перед членами Профспілки не проводились.
За грубі порушення Статуту ППВПУ, дії, що завдали шкоди профспілковому руху, спрямовані на дискредитацію та розкол єдності профспілки, порушення фінансової дисципліни, привласнення значних сум членських внесків, незаконні відсторонення та переобрання профактиву та членів виборного органу за критику дій Кнець Н.В., розвал організаційної роботи в ППВП ХО, що призвело до масового виходу членських профспілкових організацій з Профспілки, створення конфліктних ситуацій рішенням Ради ППВП України (від 08.02.2006 року) Кнець Н.В. виключена з членів профспілки, виведена з членів Ради ППВП Хмельницької області та відсторонена від виконання обов’язків Голови Ради. По даному факту привласнення коштів було порушено кримінальну справу.

Відповісти

А (19.11.10 15:50)

Незважаючи на вище наведені обвинувачення Кнець Н.В. 12.04.2006 року створює та очолює іншу профспілкову організацію-профспілку підприємництва Хмельницької області, де продовжує проводити «побори» підприємців та шахрайським шляхом заволодівати їхніми членськими внесками.
Так, в результаті проведення позапланової виїзної перевірки Профспілки Підприємництва Хмельницької області (далі-ПП ХО) щодо дотримання вимог податкового законодавства за період період із квітня 2006 р. по березень 2008 р. встановлено, що Кнець Н.В. систематично, шляхом отримання коштів з громадян, приватних підприємців, привласнила більш як 22 тис. грн., чим спричинила профспілковій організації значну шкоду і відповідно ухилилась від сплати податків та не повідомила органи ДПІ за встановленою формою про отримані валютні, грошові та інші доходи.
За вказані зловживання 6 березня 2008 року рішенням ради Профспілки Кнець була також відсторонена від виконання обов'язків Голови Ради Профспілки підприємництва Хмельницької області .
З метою продовження своїх шахрайських дій та привласнення членських внесків Кнець Н.В. створює Профспілку захисту підприємництва м. Хмельницького .
За весь період своєї діяльності в якості керівника профспілок Кнець Н.В. з метою «замилювання очей» членам спілки–підприємцям, постійно намагалась створювати безпричинні конфлікти з представниками органів влади та місцевого самоврядування, знаходитись в стані «війни» з опонентами, що призводило лише до погіршення ситуації в цілому. В результаті чого Кнець Н.В. здебільшого за вирішення новоутворених проблем вимагала від підприємців збільшити її винагороду.

Відповісти

А (19.11.10 15:51)

Неодноразово Кнець Н.В. на замовлення однієї із політичних сил та за відповідну винагороду, зловживаючи довір'ям, використовувала членів профспілки, маніпулюючи їх свідомістю, в «політичних іграх», зокрема шляхом погроз, підкупу, різних нездійсненних обіцянок закликала підприємців Хмельницької області до незаконних страйків, мітингів, хуліганських дій та насилля відносно певних керівників органів влади та місцевого самоврядування .
Так, зокрема 16, 17 та 18 листопада 2010 року на площі Незалежності у м. Хмельницькому було проведено акції протесту за ініціативи голови ради профспілки захисту підприємництва м.Хмельницького Кнець Надії Володимирівни, голови Хмельницької обласної організації ВО «Свобода» Сабія Ігора Михайловича та голови Регіональної Асамблеї громадських організацій малого та середнього бізнесу Кулик Галини Анатоліївни, з метою недопущення прийняття нового Податкового кодексу без внесення суттєвих поправок.
З однієї сторони нібито Кнець Н.В. та команда відстоювали інтереси підприємців, а фактично вони, на замовлення певних осіб, оплатно, цілеспрямовано організували масові безпорядки, які виразились в умисному пошкодження державного майна, злісної непокори працівникам міліції, нанесені тілесних ушкоджень громадянам. Причому, за раніше розробленою схемою, збирали кошти, зокрема у підприємців речових ринків м.Хмельницького на підтримку мітингу у м.Києві, хоча фактично, знаючи її корисливість та жадібність, частина з вказаних коштів за адресою не надійшла, а привласнилась
Кнець Н.В. та її командою.

Відповісти

Ы (19.11.10 16:40)

Под фундамент снести вообще надо было!!! Народ в Киеве пускай так же делает если они (Власть) с нами не считаются то почему мы с ними должны?!

Відповісти

Поліна (19.11.10 23:52)

Хтось там з врачів заговорив що "давайте поділимось". Бо ми всі однаково працюємо, а базарники живуть за чужий рахунок.
Дорогі мої!!!! Ви не знаєте що таке відстояти на морозі більше 10 годин, коли температура повітря -24 градуси, і заробити за ці 10 годин і більше 15-20 гривень. ПРо що ви говорите, у Вас завжди попа в теплі, і взятки ви непогані берете, лікар без грошей тебе дивитись не буде.
Так ось. Спочатку ви оподаткуйте свої взятки, бо вже зажерлись сильно, а тоді говоріть тут що базарніки живуть за чужий рахунок. І якщо Вам, любі мої, так не подобаються базарніки, то чому ви речі купляєте на ринках, де вони дешевші, а не в магащинах які знаходяться у центрі міста????

Відповісти

Андрій Попик (20.11.10 08:58)

я не базарнік, але лікарі повинні чітко розуміти, що тут стоїть питання не в тому скільки платити 200 чи 300 чи Х.
Питання в тому, що кожен розуміє куда уходять його гроші.

Якщо Азаров заявляє про дефіцит пенсійного фонду, то навіщо виплачувати пенсії більше 10000 грн колишнім посадовцям???

Вам не здається аномальним, що найбільша пенсія в Україні 46000 грн???

Відповісти

Коментар до цього матеріалу:

Ім'я:
Текст коментаря:
Введіть число с зображення: